دانلود افزونه MemberPress Pro

دانلود افزونه MemberPress Pro 1.9.39 – مدیریت عضویت در وردپرس

افزونه یوست سئو

افزونه رنک مث

افزونه المنتور

افزونه راکت

افزودنی های المنتور

آموزش های المنتور

دانلود افزونه MemberPress Pro nulled + Addons 1.9.39 عضویت در وردپرس

افزونه MemberPress Pro یک افزونه وردپرس بسیار حرفه ای است که این امکان را به شما می دهد تا دسترسی افراد را به وب سایت یا فروشگاه خود محدود کنید. شما می توانید نوع عضویت در سایت خود را سفارشی کرده و برای هر کدام قیمت متفاوتی تعین کنید. شاید شما هم یک سایت این مدلی طراحی کرده باشید که قبل از ورود کاربران نیاز به ثبت نام آنها باشد. یا پس از ورود به سایت برای مطالعه یک بخش یا دانلود کردن آن نیاز به اشتراک داشته باشد.

دانلود افزونه MemberPress Pro

اگر شما هم از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید، مطمئنا با اضافه کردن افزونه های مختلف به این سیستم مدیریت محتوا می توانید سایت خود را به صورت حرفه ای مدیریت کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که بدون نیاز به کدنویسی می توانید وب سایت موردنظر خود را طراحی کنید. برای این سیستم مدیریت محتوا هزاران افزونه و قالب رایگان منتشر شده که با استفاده از آن می توانید ظاهر سایت خود را تغیر داده و همچنین برای مدیریت هر چه بهتر سایت از آنها استفاده کنید. سئوجان از جمله سایت هایی است که با وردپرس طراحی شده است. و در بخش پلاگین وردپرس می توانید افزونه های رایگان و کاربردی وردپرس را دانلود کنید.

یکی از این افزونه ها MemberPress PRo نام دارد. افزونه ای که عضویت کاربران را در سایت وردپرسی شما مدیریت میکند. به عنوان مثال دریافت هزینه از کاربران قبل از دسترسی به محتوای سایت شما یکی از امکانات خوب این افزونه ممبرپرس است. پلاگین نال شده MemberPress Pro برای ایجاد عضویت، مدیرت عضویت و پیگیری اشتراک کاربران بسیار مناسب است. ممبرپرس پرو همچنین به شما این امکان را تا دسترسی کاربران خود را به پست ها، صفحات، ویدئوها، دسته‌ها، برچسب‌ها، فیدها، انجمن‌ها، دارایی‌های دیجیتال و موارد دیگر مدیریت کرده یا حتی دسترسی آنها را لغو کنید.

مهمترین ویژگی های افزونه MemberPress Pro به همراه افزودنی ها :

نصب و راه اندازی آسان
قوانین دسترسی قدرتمند
ایجاد انجمن های محافظت شده و سازگاری با BBPress
مدیریت کوپن ها و کدهای تخفیف وردپرس
فوق العاده پایدار و ایمن
راه اندازی صفحات قیمت گذاری زیبا
با هر قالبی سازگار است
دارای افزونه وابسته Easy Affiliate برای صاحبان مشاغل کوچک
یکپارچه سازی درگاه پرداخت به صورت ساده
گزارش های شفاف و مرتبط
مدیریت کامل اشتراک ها: ایجاد اشتراک، مدیریت اشتراک، ارتقاع یا لغو اشتراک
کاملا قابل توسعه است
پکیج کاملی از افزودنی ها

همانطور که در مهمترین ویژگی های این پلاگین وردپرس مشاهده کرده اید، این یک افزونه بسیار کاربردی برای مدیریت عضویت کاربران در سایت شما است. افزونه ای که نصب و راه اندازی آن هم بسیار ساده است. با استفاده از افزونه BBPress می توانید به راحتی انجمن های محافظت شده با رمز ورود ایجاد کنید. هر تعداد کوپن را به راحتی ایجاد کرده و کدهای تخفیف خود را به راحتی مدیریت کنید.

بسیاری از صاحبان وب سایت دوست دارند، صفحات محصول زیبایی داشته باشند، اما به خاطر اینکه مهارت زیادی در کدنویسی ندارند، از آن محروم هستند. با افزونه MemberPress Pro به راحتی صفحات محصول زیبای خود را طراحی کنید. در ضمن این افزونه با هر قالب وردپرس سازگار است. علاوه بر این صدور صورتحساب برای مشتریان یکی از دیگر مشکلاتی است که همیشه صاحبان سایت یا فروشگاه با آن دست و پنجه نرم می کنند. اما با این افزونه به راحتی می توانید درگاه پرداخت سایت خود را برای دریافت هزینه از کاربران پیکربندی کنید.

سئوجان با ارائه انواع خدمات نظیر طراحی سایت، تولید محتوا، انتخاب دامین و سئو مطابق با استانداردهای تعین شده گوگل به شما کمک می کند تا کسب و کار خود را گسترش دهید. اکنون اگر قصد دانلود افزونه MemberPress Pro را دارید می توانید از همین جا به صورت مستقیم  و رایگان این افزونه را دریافت کنید.

از باکس دانلود پایین می توانید به صورت مستقیم این افزونه را دانلود کنید.

علی اشراقی هستم متخصص سئو و طراحی سایت با بیش از 10 سابقه فعالیت حرفه ای

برای دیدن نمونه کارهای من در صفحه اول گوگل تماس بگیرید!

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *