افزونه Essential Addons for Elementor Pro نال شده

افزونه Essential Addons for Elementor Pro 5.1.1 – نال شده

افزونه یوست سئو

افزونه رنک مث

افزونه المنتور

افزونه راکت

افزودنی های المنتور

آموزش های المنتور

دانلود افزونه Essential Addons – افزودنی های ضروری المنتور

المنتور به عنوان یک افزونه صفحه ساز بسیار پیشرفته به محبوبیت بالایی در بین مدیران سایت های وردپرس رسیده است. در همین راستا افزونه های جانبی زیادی برای آن هم وجود دارد که در این بخش می خواهیم افزونه Essential addons را برای شما معرفی کنیم. این پلاگین وردپرس با استفاده از عناصر ساده و خلاقانه به صفحه ساز شما قدرت می بخشد تا صفحات بعدی خود را زیباتر از گذشته طراحی کنید. این پلاگین به صورت رایگان تعداد زیادی از توابع کاربردی را به سایت شما اضافه می کند.

افزونه Essential Addons for Elementor Pro نال شده

این افزونه توسط WpDeveloper شرکت توسعه دهندگان وردپرس توسعه برای المنتور توسعه یافته است. اگر شما هم از صفحه ساز محبوب المنتور برای طراحی صفحات سایت یا فروشگاه اینترنتی خود استفاده می کنید، می توانید با این افزونه افزودنی های ضروری المنتور به راحتی انواع توابع و ویجت های مورد نیاز را به سایت خود اضافه کنید. اکنون به صورت تخیلی می توانید هر طرحی را ایجاد کنید. هر بخشی از سایت خود را همانطور که می خواهید سفارشی کنید.

وردپرس محبوب ترین CMS جهان است. سهم بازار آن 40 درصد از کل وب سایت ها است. بنابراین وردپرس بسیاری از ویژگی های پیشرفته را برای توسعه دهندگان، صاحبان وب سایت و همچنین کاربرانی که یک جامعه قوی هستند فراهم می کند. آنها ویژگی استفاده از تم های وردپرس و افزونه های وردپرس مورد علاقه خود را ارائه می دهند. بنابراین بسیاری از توسعه دهندگان/برندها در حال ایجاد تم های خود هستند.

مهمترین ویژگی های Essential Addons برای المنتور پرو:

  • تجربه صفحه ساز المنتور خود را افزایش دهید.
  • با استفاده از عناصر ساده و خلاقانه قدرت هایی را به صفحه ساز المنتور خود اضافه کنید
  • صفحات خود را با بیش از 100 بلوک آماده طراحی کنید
  • از قالب‌ها و بخش‌های از پیش ساخته شده همراه با افزونه نال شده Essential Addons استفاده کنید
  • هر عنصر را همانطور که می خواهید سفارشی کنید
  • هر عنصر با یک دسته گزینه برای کنترل همه چیز همراه است

با این افزونه تجربه ساخت وب سایت پیشرفته با عناصر منحصر به فرد و حرفه ای همراه است. عناصر ممتاز EA به شما کمک می کنند تا هر گوشه از وب سایت خود را مانند هر توسعه دهنده وب PRO طراحی کنید. شما می توانید این افزونه را از پایین به صورت مستقیم دانلود کنید. ما در بخش آموزش سئو از سئوجان مطالب زیادی برای شما به اشتراک گذاشته ایم که می توانید با استفاده از آنها به راحتی وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را بهبود ببخشید.

علی اشراقی هستم متخصص سئو و طراحی سایت با بیش از 10 سابقه فعالیت حرفه ای

برای دیدن نمونه کارهای من در صفحه اول گوگل تماس بگیرید!

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *