UpdraftPlus Premium

دانلود رایگان افزونه بکاپ وردپرس UpdraftPlus premium v2.22.8.25

افزونه یوست سئو

افزونه رنک مث

افزونه المنتور

افزونه راکت

افزودنی های المنتور

آموزش های المنتور

افزونه پشتیبان گیری وردپرس آپ درفت پلاس – Updraft Plus Premium

افزونه بکاپ گیری و انتقال سایت UpdraftPlus عنوان محبوبترین افزونه پشتیبان گیری وردپرس را به خود اختصاص داده است. به راحتی می توانید با این افزونه هنگام انتقال سایت خود بر روی هاست میزبان جدید از تمامی موارد نظیر افزونه ها، تم ها، پایگاه داده و غیره پشتیبان گیری می کند. آپ درفت پلاس بیش از دو میلیون نصب فعال داشته و شرک های مهمی همچون مایکروسافت و سیسکو از آن استفاده می کنند. نسخه پولی این پلاگین برای هر سایت هزینه بالایی برای استفاده کنندگان به همراه دارد. اما اکنون با دانلود نسخه رایگان این افزونه می توانید با به صورت اتوماتیک و با کمترین هزینه از وب سایت وردپرسی خود بکاپ تهیه کنید.

افزونه بکاپ گیری خودکار وردپرس UPdraftplus perimium

شما می توانید به طور مستقیم از داشبورد وردپرس به این بخش دسترسی پیدا کنید و همچنین برای استفاده از آن نیاز به تخصص آن چنانی ندارید. این افزونه همچنین می تواند فایل بکاپ شما را به صورت خودکار بر روی drobox , Google Drive یا حتی ایمیل شما ارسال کند. بکاپ گیری تدریجی امکان پذیر است، یعنی فقط از مواردی بکاپ تهیه می کند که به تازگی تغیر کرده اند. مزیت استفاده از پشتیبان گیری تدریجی به حداقل رساندن پشتیبان گیری و از منابع زیادی استفاده نمی کند. به طور کلی این یک افزونه پشتیبان گیری وردپرس با انعطاف زیاد است که دارای ویژگی های مهم زیر می باشد.

مهمترین ویژگی های افزونه بکاپ گیری آپ درافت پلاس – UpdraftPlus

بکاپ گیری اتوماتیک وردپرس با یک کلیک
قابل اعتماد و دارای رابط کاربری آسان
بازیابی آسان داده ها
انتقال رایگان سایت وردپرس
بکاپ گیری تدریجی
می تواند نسخه های پشتیبان تهیه شده توسط سایر پلاگین های پشتیبان گیری را بازیابی کند
از سرگیری خودکار پشتیبان گیری لغو شده
گزارش های پشتیبان گیری
نمایش وضعیت پشتیبان گیری با خطاها و هشدارها

اگر قصد دارید سایت وردپرسی  خود را به هاست و دامنه دیگر انتقال دهید، ابتدا این پلاگین را از همین جا یعنی بخش پلاگین وردپرس به صورت رایگان دانلود کرده و به صورت اتوماتیک از تمامی مواردی که باید منتقل شوند یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. فایل بکاپ را پس از انتقال سایت از طریق همین افزونه یعنی آپ درافت پلاس بازگردانی کنید تا پس از یک کلیک به تنظیمات قبلی خود دست یابید. هم اکنون می توانید از لینک پایین پلاگین Updraft Plus Premium را به صورت رایگان دانلود کنید.

علی اشراقی هستم متخصص سئو و طراحی سایت با بیش از 10 سابقه فعالیت حرفه ای

برای دیدن نمونه کارهای من در صفحه اول گوگل تماس بگیرید!

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *