روش های بهبود شهرت آنلاین برند شما

17 روش هوشمند برای بهبود شهرت آنلاین برند شما

افزونه یوست سئو

افزونه رنک مث

افزونه المنتور

افزونه راکت

افزودنی های المنتور

آموزش های المنتور

در دنیای مدرن، شهرت آنلاین همه چیز یک تجارت است. در حالی که برای ایجاد یک حضور آنلاین خوب به تلاش مداوم نیاز است، تنها چند بررسی منفی یا یک اشاره نامطلوب مطبوعاتی برای از بین بردن این شهرت کافی است. بسیاری از شرکت‌ها کنترل کمی بر آنچه در پلتفرم‌های دیجیتال در مورد آنها گفته می‌شود دارند غافل از اینکه می توان با گوش دادن به بازخورد مشتریان و رسیدگی به مشکلات جایگاه خود را بهبود بخشند. نظراتی که در مورد کسب و کار شما به صورت آنلاین منتشر می شود اغلب ممکن است شهرت و نام تجاری آنلاین شما را در اینترنت خراب کند یا بهبود بخشد. یک تجارت اغلب به زمان زیادی نیاز دارد تا نام تجاری خود را در میان توده ها توسعه دهد. حتی اگر صاحب کسب و کاری با آینده نگری قوی هستید، ممکن است لازم باشد میلیون ها دلار خرج کنید و چند سال صبر کنید تا به شهرت آنلاین قوی برسید. می توانید با رعایت چند قانون ساده به رونق کسب و کار خود در فضای آنلاین کمک کنید. در این مقاله قصد داریم به این موضوع که رهبران چه کاری می توانند برای بهبود شهرت آنلاین شرکت خود انجام دهند و اینکه چطور می توانند شهرت آنلاین کسب و کار خود را  بهبود دهند بپردازیم، در ادامه با سئوجان همراه باشید.

روش های بهبود شهرت آنلاین

1. صدای خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اکنون، بیش از هر زمان دیگری، بسیار مهم است که صدای خود را به اشتراک بگذارید تا دیگران بدانند شما چه کسی هستید و چه چیزی را ارائه می کنید. مشتریان می توانند تشخیص دهند که چه زمانی شما تنها قصد فروش محصول خود را دارید و چه زمانی فقط سعی می کنید به آنها کمک کنید. وبلاگ ها، انجمن ها، مقالات را برای به اشتراک گذاشتن آنچه شما را خاص می کند پیدا کنید و در آنها در مورد موضوعی که در آن متخصص هستید و می توانید به دیگران کمک کنید مطالبی را ارائه دهید.

2. ارزش های خود را نمایش دهید

در دنیایی که به طور فزاینده ایی در حال مجازی شدن است، مشتریان به دنبال راه‌هایی برای احساس ارتباط با برندهایی هستند که از آنها حمایت می‌کنند. در این زمان‌ رهبران می‌توانند محتوای صمیمانه و ارزشی را به اشتراک بگذارند که با نیازهای مردم مطابقت داشته باشد.

3. هویت برند خود را توسعه دهید و حفظ کنید

در توسعه و حفظ هویت برند سیستماتیک باشید. اطمینان حاصل کنید که همه اعضای تیم شما که با تجارت آنلاین از جمله رسانه های اجتماعی درگیر هستند ارزش های اصلی هویت برند شما را درک می کنند. این درک را در تجربه مشتری و همچنین در تمام رسانه های اجتماعی ادغام کنید.

4. از یک متخصص برندینگ کمک بگیرید

با استخدام یک مشاور برندینگ می توانید شهرت آنلاین خود را بهبود بخشد. بهینه سازی موثر برای موتورهای جستجو در کمک به بهینه سازی وب سایت و شناخت برند کلیدی است. تنوع حضور آنلاین شرکت نیز مهم است زیرا با رسانه‌های اجتماعی پیشرو، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و روندهای شنیداری رسانه‌ای همسو می‌شود.

5. به مشتریان خود خدمات خوبی ارائه دهید

اولین و واضح ترین گام برای بهبود شهرت آنلاین شما، خدمات رسانی به مشتریان است. هیچ چیز مؤثرتر از یک محصول خوب و خدمات خوب نیست که به مشتریان در حل مشکلی که با آن روبرو هستند کمک کند. سپس، هنگامی که راه حلی برای یک مشکل مهم کسب و کار ارائه کردید می توانید از مشتریان خود بخواهید که از موفقیتی که خدمات آنلاین داشته اند حمایت کنند.

6. پنهان نکردن اشتباهات

اشتباهات خود را علناً تصدیق کنید، حتی اگر فکر می کنید که شما یا تیمتان اشتباه نمی کنید. سعی نکنید چیزی را پنهان کنید زیرا در عصر دیجیتال که همه چیز آشکار می شود، شفاف بودن و صادق بودن می تواند بهترین راه برای ترمیم شهرت آنلاین شما باشد. این کار می تواند یکی از دلایل کاهش فروش آنلاین سایت باشد.

7. بر ایجاد وفاداری مشتری تمرکز کنید

تنها کاری که رهبران می توانند برای بهبود شهرت آنلاین شرکت خود انجام دهند ایجاد وفاداری مشتری است. وقتی مشتریان وفادار دارید، محصولات برتر و خدمات شما را فریاد می‌زنند. مشتریان وفادار بهترین تبلیغ برای کسب و کار شما هستند.

8. شهرت آفلاین خود را فراموش نکنید

رهبرانی که می خواهند شهرت آنلاین شرکت خود را بهبود بخشند، باید بر روی بهبود شهرت آفلاین خود نیز کار کنند. ماهیت این کار این است که از مشتریان واقعی و راضی خود بخواهید که بصورت آنلاین شما را دنبال کنند. تعریف و تاییدها متغیرهای کلیدی هستند که جامعه آنلاین از آنها برای قضاوت در مورد اعتبار برندها استفاده می کند.

9. هرگز بازخوردهای مشتریان را نادیده نگیرید

در برابر وسوسه رد کردن بازخورد مقاومت کنید. چه از طرف کارمندان، مشتریان یا شرکا، بهتر است نظارت کنید و پاسخ دهید. کارهایی را انجام دهید که می توانید در مورد آنها اقدام کنید، و گاهی اوقات فقط تصدیق آن می تواند پاسخ مناسبی باشد. به دنبال روندها باشید. اینجاست که یادگیری های قدرتمندی ممکن است اتفاق بیفتد که ممکن است به شکاف های عملیاتی، خدماتی یا رهبری یا فرصت هایی برای بهبود اشاره کند.

 

10. به طور منظم با مخاطبان خود درگیر شوید

یکی از کلیدهای مدیریت شهرت، تعامل منظم با مخاطبان است که می تواند به شکل های مختلفی باشد. رسانه های اجتماعی  راهی آسان و مقرون به صرفه هستند. اغلب پست بگذارید، نه فقط برای تبلیغ برندتان بلکه برای تعامل با مخاطبانتان. به سوالات آنها پاسخ دهید و از حمایت آنها تشکر کنید. مهمتر از همه، ایجاد یک دیالوگ برای ایجاد سطح اعتماد بین شما و مخاطبان هدفتان است.

11. به همه نظرات پاسخ دهید

به تمام نظرات آنلاین، مثبت و منفی پاسخ دهید. شما نمی توانید نظرات بد را حذف کنید، اما می توانید به عنوان یک شرکت مراقب باشید و سعی کنید وضعیت را درست کنید. یک آدرس ایمیل مستقیم برای بازبینی نظرات منفی ارائه دهید تا نگرانی ها و اشکالات را به تیم شما منتقل کنند. از بازبین‌های مثبت برای بازخوردشان تشکر کنید و به آن‌ها یادآوری کنید که از نظراتشان استفاده خواهد شد

12. به ترجیحات مخاطبان خود احترام بگذارید

روی فعالیت های اجتماعی شرکت تمرکز کنید و استراتژی دیجیتال، به ویژه وب سایت رسمی را مرور کنید. چه در رسانه های اجتماعی باشد و چه از طریق ایمیل، مخاطبان خود را بر اساس ترجیحات آنها درک کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. همچنین حفظ شفافیت به همان اندازه مهم است زیرا اعتماد ایجاد می کند و اهداف شما را بهتر تعریف خواهد کرد.

13. از دیگران بخواهید که شما را تضمین کنند

داشتن تضمین دیگران برای شما ضروری است، به خصوص اگر در فضای دیجیتال کار می کنید. اگر می توانید از مشتری یا شریکی بخواهید که در مورد تجربه کار با شما، اخلاق کاری شما، تخصص شما، شفافیت شما  صحبت کند. در این صورت دیگرانی که با حضور آنلاین شما روبرو می شوند به احتمال زیاد به شما اعتماد خواهند کرد و نسبت به آنچه که می گویید احساس اطمینان می کنند.

14. شفاف و صادق باشید

 برای رهبران  داشتن شفافیت و صداقت برای  برای بهبود شهرت آنلاین شرکت خود کلیدی است. با مخاطبان شرکت خود ارتباط برقرار کنید. در نهایت، بازخورد بخواهید و در واقع تغییراتی را متناسب با آن اعمال کنید.

15. بررسی های آنلاین را دنبال کنید

اگر در ردیابی مرتب بررسی های کسب و کار خود موفق نباشید، ممکن است در نهایت با مشکلات بیشتری مواجه شوید. اگر از آنچه در مورد برندتان گفته می شود آگاه نباشید، نمی توانید واکنش مثبتی نشان دهید. اگر مشکلی برای مدت طولانی حل نشده باقی بماند، احتمالاً از دسترس شما خارج خواهد شد. اگر اجازه دهید همه چیز از کنترل خارج شود، به مرور زمان کسب و کار بیشتری را از دست خواهید داد.

16. با استفاده از نتایج موتورهای جستجو، شهرت آنلاین خود را مدیریت کنید

با به اشتراک گذاشتن موفقیت ها و چالش های خود در پلتفرم های مختلف وب، ممکن است در واقع پیام مثبتی را به صورت فعالانه به خریداران خود منتقل کنید و این به شما کمک می کند تا در طول زمان شهرت برند آنلاین خود را بهبود ببخشید. با این حال، ممکن است برای شما سخت باشد که به بررسی های مثبت در مورد تجارت خود برسید، به خصوص اگر در این صنعت تازه کار هستید. ممکن است در نظر داشته باشید که در یک پلتفرم وبلاگ نویس معتبر ثبت نام کنید که می تواند در کمترین زمان بررسی های با کیفیت را به شما ارائه دهد. در عین حال، باید تعیین کنید که تا چه حد می‌توانید به خریداران احتمالی خود تحت شرایط مختلف خدمات رسانی کنید. به یاد داشته باشید، یافتن راه‌هایی برای بهبود شهرت کسب‌وکار آنلاین با ایجاد نمایه‌های آنلاین کسب‌وکارتان در تمامی پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی برجسته، همیشه به نفع شماست.

17. در جوامع بازاریابی آنلاین شرکت کنید

مدیریت شهرت آنلاین و انتقال پیام خود به خریداران ممکن است پس از ایجاد نمایه شما در جوامع رسانه های اجتماعی آسان تر به نظر برسد. دستیابی به توده ها قانون موفقیت است. اگر بیش از حد به دنبال منافع شخصی خود باشید، نمی توانید از مزایای بلندمدت بهره مند شوید.  شرکت در انجمن های بازاریابی دیجیتال و کسب دانش بیشتر در مورد این استراتژی ها دو راه خوب برای بهبود شهرت آنلاین شما هستند. با بازدید از این انجمن ها مطمئناً بینش بیشتری در مورد آخرین تکنیک های بازاریابی در مورد چگونگی افزایش سریع شهرت آنلاین خود به دست خواهید آورد.

علی اشراقی هستم متخصص سئو و طراحی سایت با بیش از 10 سابقه فعالیت حرفه ای

برای دیدن نمونه کارهای من در صفحه اول گوگل تماس بگیرید!

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *