دانلود رایگان افزونه Rank Math pro - بهترین و سبک ترین افزونه سئوی وردپرس

دانلود افزونه رنک مث Rank Math Pro v3.0.5 Premium

افزونه یوست سئو

افزونه رنک مث

افزونه المنتور

افزونه راکت

افزودنی های المنتور

آموزش های المنتور

دانلود نسخه پولی افزونه رنک مث پرو

اگر شما هم برای ساخت پروژه سایت خود از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید، مطمئنا با سئو و دیگر ابزارهای مرتبط با آن آشنا هستید. سئوجان در این بخش از خدمات خود افزونه رنک مث پرو، بهترین و سریع ترین افزونه سئوی وردپرس را برای شما علاقمندان قرار داده تا با استفاده از آن بتوانید حجم زیادی از بازدیدکنندگان را به سوی کسب و کار خود بکشانید. امکانات بسیاری در نسخه پولی و پرو این پلاگین ارائه می شود که هم اکنون می توانید به صورت رایگان آن را دانلود کنید. افزونه Rank Math Pro بهترین راه حل برای افزودن یک ابزار سئوی وردپرس به وب سایت شما است. توصه می کنیم آن را امتحان کنید.

امروزه تمامی افراد بیشتر از اینکه برای خرید یک محصول یا دریافت خدمات به بازار بروند، محصولات مورد نیاز خود را در وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی جستجو می کنند. به همین خاطر بسیاری از فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات کسب و کار خود را به فضای وب گسترش داده اند.  سئو در اولین مرحله به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و کاربران است، که با توجه به فاکتورهای مختلف می توانید نمره سئوی بالایی کسب کنید. فرقی نمی کند که شما از چه سیستم مدیریت محتوایی استفاده می کنید، موتورهای جستجو با توجه به قوانین وضع شده به سایت شما نمره می دهند و هر صفحه ای که نمره بهتری داشته باشد شانس بیشتری برای رسیدن به لینک اول نتایج جستجو دارد.

ما هم در ابتدا فکر می کردیم که “رنک مث بهترین افزونه سئو سایت” تنها یک شعار است. ولی وقتی برای اولین بار در یکی از سایت های ودرپرس خود از این افزونه استفاده کردیم، متوجه شدیم که این افزونه بی نظیر است. و همان چیزی است که هر سئو کار حرفه ای نیاز دارد.

مهم نیست که تجربه شما از سئوی سایت چقدر باشد، افزونه رنک مث با استفاده از قدرت بی نظیری که برای بهبود سئوی سایت دارد به شما کمک می کند تا خیلی راحت رتبه سایت خود را در میان نتایج جستجو ارتقاع دهید. اکنون Rank Math یوآست سئو را پشت سر گذاشته و با بیش از 10000 نصب فعال عنوان محبوب ترین افزونه سئوی وردپرس را به دست آورده است. افزونه ای که در ابتدا به صورت رایگان ارائه شده و بعدا با معرفی نسخه پرو این پلاگین که امکانات حرفه ای ارائه می داد، موج وسیعی از علاقمندان به سئوی وردپرس را به سوی خود جذب کرده است.

رنک مث تمامی نیازهای سئویی سایت شما را برطرف می کند. به شما می گوید که چه کلیدواژه هایی کار کنید. به شما این امکان را می دهد بهترین توضیحات متا و عنوان سئو را برای پست ها و محصولات خود بنویسید.

 

رنک مث چیست؟


Rank Math یک افزونه بهینه‌سازی موتور جستجو برای وردپرس است که به هر کسی می‌تواند محتوای خود را با پیشنهادات داخلی بر اساس بهترین شیوه‌های پذیرفته‌شده بهینه کند. تنظیمات مهم سئو را به راحتی سفارشی کنید، کنترل کنید کدام صفحات قابل فهرست بندی هستند و چگونه می خواهید وب سایت شما در جستجو با داده های ساختاریافته ظاهر شود.

رنک مث چکار می کند؟

 

مهمترین ویژگی های رنک مث پرو – Rank Math Pro عبارتند از:

رابط کاربردی منظیم و آسان
داشبورد کاربر پسند
جادوگر راه اندازی برای مبتدیان
مشاهده گوگل انالیتیکس سایت خود از بخش پیشخوان وردپرس
آنالیز کلمات کلیدی سایت و بررسی رتبه سایت در هر کلید واژه
پیشرفته ترین اسکیما ساز جهان و قابلیت درون ریزی از سایت های دیگر
پشتیبانی از اسکیمای محصول، ویدئو، کسب و کار محلی، سوالات متداول و غیره
پشتیبانی از نقشه سایت XML
پشتیبانی از نقشه سایت خبری و تصویری
تجزیه و تحلیل محتوا بر اساس کلمات کلیدی متمرکز
پشتیبانی از سئو ووکامرس برای سایت های تجارت الکترونیک
مانیتور قدرتمند خطاری 404
تصاویر واترمارک را هنگام اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی اضافه کنید
سازگاری با افزونه المنتور
پشتیبانی از زبان فارسی

 

برای نصب رنک مث پرو کار بسیار سختی پیش رو ندارید. رنک مث در هر مرحله سوالاتی از شما می پرسد و بر اساس پاسخ های شما تنظیمات سئو را پیکربندی می کند. افزونه Rank Math Pro از سه حالت آسان، پیشرفته و سفارشی / Pro پشتیبانی می کند. هنگام نصب می توانید حالت ها را بر روی پیشرفته تنظیم کنید، البته نگران نباشید چون هر وقت بخواهید می توانید حالت ها را تغیر دهید و به حالت ساده سوئیچ کنید. شما می توانید این افزونه را در پایین به صورت مستقیم دانلود کرده از بخش پیشخوان وردپرس، افزونه ها برای نصب این پلاگین استفاده کنید.

رنک مث به شما کمک می کند تا با سئوی محتوای وب وب سایت خود به جایگاه ویژه در رتبه بالاتری نتایج جستجوی گوگل قرار بگیرید.

چه یک سئو کار مبتدی یا کهنه کار باشید Rank Math بازی سئوی شما را به بالاترین سطح می رساند.

نصب آسان رنک مث

Rank Math عملا خودش را پیکربندی می کند. Rank Math دارای یک جادوگر نصب و پیکربندی گام به گام است که SEO را برای وردپرس کاملاً تنظیم می کند. پس از نصب، Rank Math تنظیمات سایت شما را تأیید می کند و تنظیمات ایده آل را برای بهترین عملکرد توصیه می کند. سپس گام به گام سئو سایت، پروفایل های اجتماعی، نمایه های مدیر وب سایت و سایر تنظیمات سئو سایت شما را تنظیم می کند.

رابط کاربری ساده و کاملا شفاف

رنک مث دارای رابط کاربری فوق العاده ساده در کنار هر پست یا محصول می باشد که به راحتی می توان پیش نمایش آن را در صفحه SERPs گوگل یا اشتراک گذاری برای شبکه های اجتماعی مشاهده کنید.

 

Rank Math اطلاعات ارزشمندی را از کنسول جستجوی گوگل درست در داشبورد مدیریت وردپرس شما ارائه می دهد. شما می توانید کلمات کلیدی را که برای آنها رتبه بندی می کنید، وضعیت نقشه سایت خود و مشکلات نمایه سازی را مشاهده کنید. این اطلاعات برای حفظ یک وب سایت با کارایی بالا بسیار ارزشمند است.

 

 

 

#این افزونه در دیگر سایت های ایرانی با نام نسخه اصلی تا 200 هزار به فروش می رسد. هیچکدام نسخه اصلی و قانونی نیستند نسخه قانونی رنک مث 60 دلار می باشد که فقط از سایت سازنده قابل خریداری هست تمام نسخه هایی که در سایت های ایرانی به فروش می رسد همگی نال شده هستند و غیر قانونی به فروش می رسند.

نسخه ای که ما قرار دادیم نال شده و کاملا سالم می باشد از همین نسخه بر روی تمامی سایت های خودمان استفاده می کنیم

پس الکی پول خود را به این سایت های دزد و کلاهبردار پرداخت نکنید!!! تصویر زیر از سایت رنک مث و قیمت آن است.

به نظر شما افزونه ای که قیمت آن در سایت اصلی 60 دلار هست چگونه در سایت های ایرانی با 200 هزارتومان به فروش می رسد آن هم به نام نسخه اصلی!!

 

علی اشراقی هستم متخصص سئو و طراحی سایت با بیش از 10 سابقه فعالیت حرفه ای

برای دیدن نمونه کارهای من در صفحه اول گوگل تماس بگیرید!

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *