عناصر نامحدود المنتور - Unlimited Elements v1.4.98

افزونه عناصر نامحدود المنتور – Unlimited Elements v1.4.98

افزونه یوست سئو

افزونه رنک مث

افزونه المنتور

افزونه راکت

افزودنی های المنتور

آموزش های المنتور

دانلود رایگان افزونه Unlimited Elements v1.4.98 برای المنتور

المنتور یک صفحه ساز بسیار حرفه ای برای وردپرس است که قابلیت های ویژه ای از جمله بیش از 300 قالب آماده را در اختیار کاربران قرار می دهد. یک افزونه متن باز که در راستای آن پلاگین های جانبی بسیاری ارائه می شود. اکنون افزونه عناصر نامحدود المنتور Unlimited Elements را برای شما آورده ایم، که می توانید به صورت رایگان آن را دریافت کرده و در کنار المنتور پرو از آن استفاده کنید. اگر در زمینه طراحی وب یا حتی سئو سایت فعالیت می کنید، مطمئنا این افزونه برای شما بسیار کاربردی است.

معرفی Unlimited Elements نسخه 1.4.98 برای المنتور پرو

اگر به دنبال یک راه حل برای طراحی ظاهر دلخواه خود هستید، افزونه صفحه ساز Elementor بهترین گزینه برای افرادی است که تجربه زیادی از کدنویسی ندارند. عناصر محدود المنتور یا Unlimited Elements آخرین نسخه از این افزونه رایگان است که ابزارها و ویژگی های گسترده برای بهبود ظاهر وب سایت یا فروشگاه شما ارائه می دهد. این یک بخش کمکی برای افزونه المنتور است و همه ابزارهایی که برای ساختن یک وب سایت شگفت انگیز نیاز دارید را به شما ارائه می دهد. پروژه های طراحی وب خود را بهتر از گذشته بسازید و هر نقطه از سایت خود را سفارشی سازی کنید. این افزونه بیش از 10000 نصب فعال داشته و یکی از محبوب ترین افزودنی های پلاگین المنتور به حساب می آید. افزونه ای که خیلی راحت در سایت های راست چین از جمله سایت های فارسی زبان

مهمترین ویژگی های عناصر نامحدود المنتور Unlimited Elements

بیش از 700 افزونه منحصر به فرد با امکانات نامحدود
ویجت های مورد نیاز خود را اضافه کنید
هر روز ویجت های جدید در دسترس هستند که می توانید آنها را دریافت کنید
با جدیدترین نسخه وردپرس و ووکامرس سازگار است
پنل تنظیمات حرفه ای با دسترسی آسان
مدیریت آسان و دسترسی به تمامی بخش های آن از پنل تنظیمات
فونت های گسترده در دسترس است

طراحان وب با استفاده از این افزونه جانبی در کنار افزونه اصلی المنتور می توانند صفحات سایت خود را با ابزارهای کاربردی این افزونه خیلی راحت و با سرعت فوق العاده طراحی کنید. خیلی راحت المان های جدید را به سایت خود اضافه کنید و به طور مستقیم HTML و CSS سایت خود را ویرایش کنید.

اکنون افزونه المان های نامحدود المنتور را از همین جا دانلود کرده و شروع به طراحی وب سایت محبوب خود با افزونه المنتور کنید. این افزونه امکانات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد تا پروژه های خود را حرفه ای تر از گذشته طراحی کنید. شما با استفاده از لینک پایین می توانید این افزونه را به صورت مستقیم دانلود کنید.

علی اشراقی هستم متخصص سئو و طراحی سایت با بیش از 10 سابقه فعالیت حرفه ای

برای دیدن نمونه کارهای من در صفحه اول گوگل تماس بگیرید!

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *