دانلود افزونه راکت WP Rocket

افزونه راکت WP Rocket 3.9.2

افزونه یوست سئو

افزونه رنک مث

افزونه المنتور

افزونه راکت

افزودنی های المنتور

آموزش های المنتور

دانلود رایگان افزونه WP Rocket – نسخه پولی و خریداری شده

یک سئو کار حرفه ای می داند که چه چیزی رضایت کاربران را از سایت خود افزایش می دهد. علاوه بر ایجاد یک محیط حرفه ای و رساندن کاربران به مقصد مورد نظرشان، سرعت لود سایت هم می تواند رضایت کاربران را از سایت شما افزایش دهد. به منظور این کار افزونه ها و پلاگین های معتبر ارائه شده که بهترین آنها افزونه WP-Rocket می باشد که یکی از برترین افزونه ها در زمینه سئو و بهینه سازی سایت های وردپرسی می باشد. امکانات گسترده ای که این پلاگین در اختیار سئوکاران قرار داده باعث تعریف و تمجید های بیشتر و در آخر هم محبوبیت دوچندان این افزونه وردپرس نزد سئوکاران شده است.

افزونه های زیادی برای افزایش سرعت لود سایت شما وجود دارد، نظیر W3 Total Cache و WP Super Cache اما راکت فقط یک افزونه کش ساده نیست، این افزونه ممتاز دارای ویژگی هایی است که فراتر از یک پلاگین کش ساده و رایگان کار می کند. این افزونه تنظیمات سفارشی سازی زیادی مانند بهینه سازی رسانه ، پیش بارگذاری ، بارگذاری تنبل ، بهینه سازی پایگاه داده و موارد دیگر را ارائه می دهد.

از دیگر ویژگی های خوب این افزونه سازگاری آن با افزونه Cloudflare ، Sucuri و یوآست سئو می باشد. WP Rocket برای وبلاگ نویسان یا وب مسترهای مبتدی است که هیچ دانش فنی در مورد ذخیره سازی و کار با افزونه ها ندارند. هر کسی می تواند این پلاگین را در کمتر از 5 دقیقه بدون هیچ گونه سردرگمی پیکربندی کند. حتی اگر هیچ تغییری در تنظیمات ایجاد نکنید ، پس از فعالسازی افزونه راکت، به طور خودکار همه تنظیمات توصیه شده و ایمن را اعمال می کند.

اگر سایت شما دارای CSS و جاوا یا اسکریپت های متعدد یا فایل های HTML است، پس جای نگرانی نیست. WP Rocket همچنین آنها را فشرده کرده و اندازه صفحه را بدون شکستن صفحه شما کاهش می دهد. به طور کلی، WP Rocket بهترین افزونه ذخیره سازی برای وردپرس است که عملکرد سایت شما را افزایش می دهد. هم کاربران و هم موتورهای جستجو از سایت های کند راضی نیستند، پس قبل از اینکه نمرات منفی از موتورهای جستجو مورد نارضایتی کاربران قرار بگیرید سرعت سایت خود را با افزونه راکت بهبود ببخشید.

مهمترین ویژگی های پلاگین WP Rocket v3.9.2 برای وردپرس:

سازگار با CDN
پیکربندی و راه اندازی آسان است
عدم نیاز به دانش فنی برای استفاده

با انواع سایت ها کار می کند
درک تنظیمات آسان است
تنظیمات توصیه شده هنگام نصب را به صورت خودکار فعال می کند
پشتیبانی از بهینه سازی فایل ها
پشتیبانی از فشرده سازی فایل ها
طول عمر حافظه پنهان سفارشی به شما امکان می دهد درخواست های DNS را پیش واکشی کنید
گزینه بازخوانی کش اجباری
پیش بارگذاری صفحات
بارگیری URL ها از نقشه های سایت
بهینه سازی فونت های گوگل
پیش بارگذاری پشتیبانی از حافظه پنهان
با بهینه سازی حجم پایگاه داده را کاهش دهید
پشتیبانی از ذخیره سازی مرورگر به شما امکان می دهد رشته های پرس و جو را حذف کنید
بهبود سرعت و در نتیجه عملکرد کلی سایت

علی اشراقی هستم متخصص سئو و طراحی سایت با بیش از 10 سابقه فعالیت حرفه ای

برای دیدن نمونه کارهای من در صفحه اول گوگل تماس بگیرید!

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *